izharhadafi

Salam Aidilfitri 1431H

In Famili on September 6, 2010 at 10:39 pm

SALAM AIDILFITRI

Saya mewakili keluarga ingin mengucapkan Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir & Batin kepada semua pembaca blog saya di mana jua anda berada.

Maklumlah, semasa menulis manalah tahu ada yang mengguris hati sesiapa. Niat saya hanya untuk berkongsi kisah kehidupan diri dan keluarga; yang baik dijadikan teladan dan yang buruk dijadikan sempadan.

Ramadhan tahun ini saya diuji dengan beban kerja yang memuncak. Semakin hampir Hari Raya, semakin banyak urusan kerja yang perlu diselesaikan. Doakan saya dalam 1-2 hari ini dapat menguruskan kerja-kerja saya agar kami sekeluarga berkesempatan balik berhari raya di kampung kami di Pulau Pinang.

Apapun, saya berharap agar anda semua bergembira di Hari Raya dan semoga dapat meneruskan amalan-amalan baik yang kita buat di bulan Ramadhan ini ke bulan-bulan yang lain.

Selamat Hari Raya!!

Ikhlas dari:

Izhar Hadafi

Sabrinawati

Muhammad Hasif

Arif Uthmani

Ainur Mardhiah

Tinggalkan Jawapan

