izharhadafi

Strange Visits

In Pemikiran & Ehwal Dunia on Julai 18, 2010 at 8:58 am

Sejak kebelakangan ini, saya perasan satu perubahan menarik dari segi kunjungan ke blog saya. Ramai yang mengunjung datang dari negara-negara yang lingua franca-nya bukan berbahasa Melayu. Adakan mereka orang Melayu yang berada di luar negara? Fahamkah mereka dengan apa yang saya tulis? Bagaimana mereka jumpa blog saya ini? Dan apa yang mereka cari?

Apa-apa pun saya mengalu-alukan kunjungan sesiapa pun ke blog saya ini..

Welcome!

Ahlan Wasahlan!

välkomna (in Swedish)

רצוי ! (in Hebrew)

pasveikinti (in Lithuanian)

欢迎 (in Chinese)

Translation sourced from: http://www.stars21.com/translator.

Tinggalkan Jawapan

